torek, 26. februar 2019

Kratek opis.

Najprej en lep pozdrav. Po vaši želji in pa seveda tudi po svoji sem se odločila, da bom začela pisati blog. Tukaj bom z vami delila, svoje kritike, svoje misli, sanje, skrivnosti in še in še. Rada, bi da me spoznate še bolje. Seveda vsi tisti, ki si to želite. Tukaj vam tudi odpiram možnost, da z vami delim vse nasvete za katere me sprašujete in svoje mneje za vse tiste, ki to želite. Na nek način vam bom tudi odgovarjala. Moja prva tema bo nespoštovanje do soljudi, ker mislim, da je žal tega preveč. Nekateri za mene pravijo, da bi rada spremenila svet. Ne, rada bi spremenila tvoj pogled na svet. Nihče ni popoln in prav zato se moramo med seboj spoštovat. Vsak gleda na svet drugače pa vendar je lepo če gledamo na njega in na vse nas pozitivno in če v sebi ter v drugih iščemo neke pozitivne stvari. Tako, na kratko o mojem blogu in o odločitvi zakaj ga bom pisala.

Vasa Tammie.

Spremljajte pa me seveda tudi na mojem instagramu: tamarakorosec, kjer mi pustite svoja vprasanja in pa svoje zelje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Spletno nasilje! STOP!.

Ko berem komentarje raznih člankov ( ne o sebi) govorim nasploh me je sram, da živim med takšnimi ljudmi. Sramota za Slovenijo. Za eno tako...